Organizační řád
Organizační řád Asociace podnikatelů a manažerů, z.s.
Organizační řád Asociace podnikatelů a manažerů, z.s. (dále jen „asociace“) je vnitřním předpisem asociace, který doplňuje stanovy asociace.
Čl. 1
Kancelář asociace
1. V souladu s čl. VIII odst. 6 stanov asociace zřizuje kancelář asociace (dále jen „kancelář“).
2. kancelář řídí, za její řádný chod odpovídá, práci dalším pracovníkům kanceláře přiděluje a její řádný výkon kontroluje tajemník kanceláře (dále jen „tajemník“).
Čl. 2
Tajemník
1. Tajemníka jmenuje předseda asociace a jemu je tajemník odpovědný.
2. Tajemník zejména
a) organizačně zajišťuje činnost asociace, zejména přípravu a průběh zasedání valné hromady asociace a přípravu a průběh zasedání rady asociace,
b) odpovídá za zpracování a zveřejnění zápisu ze zasedání valné hromady a zápisu ze zasedání rady asociace na webových stránkách asociace,
c) přijímá od členů oznámení o změně jejich údajů uvedených na přihlášce a vyznačuje tyto změny ve veřejném seznamu členů,
d) předkládá podklady pro vyhodnocení hospodaření asociace,
e) zajišťuje evidenci opatření a úkolů, které vyplynuly ze zasedání valné hromady a ze zasedání rady asociace a podle pokynů předsedy asociace informuje o jejich plnění,
f) organizačně zajišťuje styk asociace s veřejností,
g) plní další úkoly, jimiž ho asociace pověří.
Čl. 3
Zápis z jednání valné hromady, zápis z jednání rady asociace
1. Zápis ze zasedání valné hromady a ze zasedání rady asociace provádí tajemník nebo jím pověřená osoba.
2. Zápis obsahuje počet přítomných, schválený program zasedání, průběh a výsledek hlasování a přijatá usnesení, termíny plnění úkolů a jména osob pověřených jejich plněním.
3. Zápis schvaluje a podepisuje předseda asociace.
4. Zápis zveřejňuje tajemník do 5 pracovních dnů ode dne zasedání
na webových stránkách asociace.
5. Písemné podklady zasedání valné hromady a zasedání rady asociace archivuje tajemník.
Tento organizační řád nabývá účinnosti dne 10.7.2014.